torsdag 16 december 2010

Vårt "Leilakök" är klart

Nu börjar det närma sig färdigt. Visst saknas det lister och lite småfix men nu är det äntligen beboligt. Vårt vackra kök där jag faktiskt spenderar en hel del tid.

Redan från början har vi inspirerats av det kök som visas i Leila Lindholms program. Ett kök i 50-talsstil fina pastellfärger. Vi fastnade direkt för en tapet i serien Bohéme från Boråstapeter. En ljusturkos med vita små prickar på. Jag är jättenöjd med resultatet. Efter mycket övertygande fick jag även till sist köpa det SMEGkylskåp jag så gärna ville ha.


Ett cremevitt som matchar den Kitchenaid jag fick av min käresta förra julen. En "manick" som jag använt mycket på sista tiden då min nya passion är att baka. Bullar, kakor, bröd, - Ja det mesta! Så roligt och gott med hembakat. I love!

Nedan ser ni lite bilder från vårt nya Leilakök!











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar