måndag 27 december 2010

Kamerakurs

Då har vi haft lite lektioner systeryster och jag. Hon har visat mig hur delar av kameran funkar. Vilka inställningar som ger vilka resultat. Jag är Låååååååångt ifrån fullärd men har lärt mig massor. Kan vara mitt nya intresse detta med att fotografera. De senaste 2 daganra har jag väl tagit ca. 500 bilder. En sak har jag lärt mig det går många bilder innan man får en som är någorlunda bra. Men det är just jakten på den bra bilden som gör att man fortsätter. I natt drömde jag t o m om att fotografera. Jag ska klargöra dock att jag INTE har några ambitioner överhuvudtaget att bli fotograf. Det lämnar jag till syrran som uppenbart har ett bättre öga för att fånga en bra bild.

Nu kan jag inte skriva mer för ljuset är så fint ute så jag måste ut och fotografera!

Nedan lite bilder på min fantastiska familj tagna under fotokursen med syrran. Ganska fina va? Men som sagt ännu inte fullärd...
















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar