torsdag 1 september 2011

Smygstart

Så är man tillbaka. Konstigt hur det kan bli. Började på nytt jobb i mitten av mars och med det samtidigt som allt bröllopsplanerande dog dessvärre bloggen. Men nu är jag gift med min älskade J sen ca 2 veckor tillbaka och det har lugnat ner sig på jobbet så nu kör vi renovering och bloggande igen. Mycket har ju hänt sedan sist men vi kan inte ta allt på en gång så låt oss smygstarta med dagens projekt, plantering av "höst" i krukorna vid entrén. Jag har märkt sedan jag flyttat till hus att jag gillar växter, trädgård men framförallt blommor i alla dess färger och former.

Måste bara tipsa alla med en smartphone om appen Wordfeud, världens roligaste spel just nu. OBS! Högst beroendeframkallande dock. Spelet är som Alfapet och du spelar mot "random opponents" alt. mot någon du känner. Är du sugen på en match mot mig kan du bjuda in mig, jag heter slewell i spelet.








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar