torsdag 10 mars 2011

50-talet och Etsy

Sorry för att jag inte varit på plats på ett tag. Började mitt nya jobb i måndags och har haft fullt upp. Kan ju inte blogga på jobbet :o) Nu har jag surfat runt hela kvällen på olika sidor på jakt efter saker till bröllopet. Hittat fina saker på Tradera som jag ännu inte äger men förhoppningsvis kan vinna budgivningen på.

Men mest inspiration fick jag som vanligt på Etsy. Har du ännu inte besökt denna sida MÅSTE du surfa in där genast. Jag har beställt en hel del vintagesaker till bröllopet som alla kommit fram utan att jag blivit blåst!

Lite inspirationsbilder med saker som dök upp då jag skrev in sökordet 50s dress och valt vintage. Så vackra och inte särskilt dyra heller, lite dyrare än en H&M-klänning...

Så fantastisk fina klänningar från en svunnen tid!
(ROSA!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar