onsdag 5 januari 2011

Bröllopsfanatism

J påstår att jag är fanatisk!! Är att sitta framför datorn och surfa på bröllopsgrejer en hel dag fanatiskt?! Han kommer att tacka mig :o)

Men det är verkligen en djungel där ute. Mycket att ta beslut kring. Klänning, skor, Js klädsel, catering, inbjudan, OSAkort, tackkort, dukning, festlokal, festprogram, vigselförättare m.m. Vi vill ha ett tema som går genom hela bröllopet. Kan tyvärr inte avslöja det ännu.

Har nu blivit tvungen att ha en helt egen mapp med undermappar med alla bilder jag laddat ner från internet. Okej, lite fanatisk!

Det jag kan avslöja är att jag vill ha en kort klänning. Något liknande dessa.











Ringde även till en eventuell cateringfirma idag. Detta för att min kära familj ska kunna festa loss ordentligt på bröllopet utan att känna något ansvar. Vi ska ju gifta oss i ladan på landet så utbudet av cateringfirmor är något begränsat. Tror dock att dessa kan vara något för oss. Brukar äta på deras restaurang Gusto i Västervik. Han som jag talade med verkade fatta direkt vad vi var ute efter. Nu är det bara hoppas att de kan ge oss ett acceptabelt kuvertpris som inte spränger hela budgeten.

2 kommentarer:

  1. Sååå fin modell på klänning. Passar verkligen dig. Kommer nog ringa dig med tips och råd, vi har oxå börjat planera vårt bröllop. Kram Liza

    SvaraRadera
  2. Tack Liza! Tror något liknande kommer bli bra. Kul att ni börjat planera. Bara att ringa. Har ni bestämt datum? Kram

    SvaraRadera