fredag 7 januari 2011

Varde hall

Och Sara sade; -Varde hall! Men inte varde någon hall! Efter 3 dagars intensivt bröllopssurfande i tron om att hallen skulle göra sig själv fick vi idag ändan ur. Upp åkte bröstpanelen och nya spotar i taket. Givetvis har vi även hunnit med en del skottande också :o)

Tapetproverna kom med posten idag. Vi hade beställt från Alviks måleributik. Det är toppen. Man får beställa 2 tapetprover gratis. Denna gång tog vi dock lite fler och betalade då 20 kr/prov som är utöver. Vi hängde upp alla på väggen och uteslöt tills vi hade 4 st kvar.






Vissa fick inte ens åka upp på väggen om jag ska vara helt ärlig, gräsliga! Det är så sant att datorns skärm inte alltid visar samma färg som man upplever i verkligheten. Därför är det så bra att man kan få gratisprover. Till sist stod den mellan 2 stycken och vi valde den här. Det är samma tapet som min kära svärmor har köpt för att sätta upp i sitt hus. Den är så vacker tycker jag. den heter Cowparsley Amethyst (tillverkare: Sanderson, kollektion: Options Paper).


Imorgon kör vi vidare med panelen!

1 kommentar:

  1. Tusen tack för titten hos mig.

    Det är ingen lätt uppgift att välja tapet. Men det blir säkert jättefint!

    Ha en skön lördag och du är välkommen åter till mig.
    AC

    SvaraRadera