tisdag 22 februari 2011

Save-the-date-korten

Som jag redan sagt fick vi i förra veckan äntligen iväg våra save-the-date-kort. De har tagits emot väl, många som redan nu vet att de kommer och är nyfikna på boende m.m. Så roligt! Tänkte jag skulle lägga upp bilder på hur de blev till slut. Väldigt nöjda!

 Kuverten




 Framsidan av kortet



 Baksidan av kortet

 Inuti kortet




Idag har jag varit och träffat två glada tjejer som förmodligen kommer att hjälpa oss med en del förberedelser m.m inför bröllopet. Den ena är en 50-talstokig florist med känsla för stil och den andra en duktig dekoratör som gillar vackra saker. Vi fikade i ca en timme och jag berättade alla våra planer och hur vi tänkt oss, de gillade det massor! Mest vill vi ha hjälp med att färdigställa lokalen, dukning m.m. dagen innan och på själva bröllopsdagen. Nu skulle de bara snacka ihop sig och komma tillbaka med ett förslag på samarbete, spännande! Jag återkommer kring detta såklart.

Nu ska jag fixa lite med vår lösning under TVn så jag kan få upp lite bilder på det här imorgon.

Trevlig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar