fredag 25 februari 2011

Kundvård

Igår var min ena tärna, Therese, och jag och besökte ett lokalt företag Su Casa som hade kundkväll i butiken. Temat var champagne och cupcakes och så hade hon 20% på allt i butiken. Det kallar jag kundvård. Jag kan ju tyvärr inte dricka champagnen eller äta cupcakes så jag nyttjade rabatten ordentligt istället. Therese köpte ett fantastiskt fint tallriksställ från Rice. Kanske inget jag själv skulle köpt men det var som klippt och skuret för Therese och kommer passa henne perfekt.


Fotot lånat från: http://www.rice.dk/

Rice är för mig ganska nytt märke med inredningsdetaljer. Hela deras sortiment finner du här. Hittar du något du gillar kan du kontakta hon (Laura om jag inte minns fel) som äger Su Casa så kan hon förmodligen ta hem det åt dig. Hon är otroligt serviceminded. Givetvis tar hon en provision men det är det ju värt. Detta gäller även märken som House Doctor, Gerbera m.fl.

Som sagt fick jag också lite shoppat. Mest nöjd är jag med mina Melamine Cups även de från Rice. Har druckit kaffe hela dagen ur den rosa. Imorgon kväll serveras det mint- och kaffechokladmousse ur dem.



Fick även med mig 2 st fantastiska små skålar från Rice. Perfekta för "mellisyoghurten" eller chokladmousse om man bara är två. Kärlek!




Lite fler saker slank också ned i shoppingpåsen men de får ni se en annan gång. Måste göra lite modifieringar först!


1 kommentar:

  1. Hallå!

    Den där mint- och chokladmoussen, som du serverade i rice-muggarna, låter ju väldigt trevlig. Kan tänka mig att det smakade gudomligt. Eller ok, jag VET att den smakade helt fantastiskt! Du har inte lust att bjussa på receptet månne? Snälla?! :)

    SvaraRadera