torsdag 17 februari 2011

Studiecirkeln möts igen

Igår var det dags för studiecirkeln att träffas igen. Denna gång var vi hemma hos fantastiska Elin (bild nedan, Elin vill du att jag tar bort den säg till!) i hennes och hennes Ps fina lägenhet i Vasastan. Som för övrigt är till salu, visning i helgen. Lägenheten ser ni här. Riktigt snygg, smart planerad med ett coolt rött kök som pricken över "iet".



Hon bjöd på fantastiska små semlor, matmuffins och annat smått och gott! Hembakat!!! Dessvärre kunde jag inte smaka då jag följer GI men från de andras miner kan jag lova att det var gott som tusan. Visst ser det gott ut?!






Studiecirkeln bestämde sig igår för att läsa en bok för att sedan diskutera den. Men nu behöver vi boktips. Det ska vara någorlunda lättläst och funka för de flesta. Några tips?!

I förrgår var jag återigen en sväng till IKEA och köpte då en lösning att ha under TVn i vardagsrummet. Har inte riktigt fått ordning på det ännu men lovar bilder så fort det är klart. Tror det kan bli riktigt bra :O)

Idag fick jag äntligen iväg våra save-the-date-kort som borde dimpa ner i de flesta gästernas brevlådor under morgondagen. Bättre sent än aldrig! Givetvis ska jag visa här på bloggen hur de blev men väntar tills dess jag med säkerhet vet att de nått gästerna först!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar